Użytkownicy mobilni

Hot-Desking jako inteligentne rozwiązanie Unified Communications

Dzięki wielokrotnej rejestracji oraz kompleksowym planom numeracyjnym pracownicy dostępni są pod jednym numerem telefonu – bez względu na to gdzie się znajdują i z jakiego urządzenia końcowego korzystają. Każdy pracownik wykorzystując swój numer telefonu może zarejestrować się w dowolnym oddziale firmy, lokalizacji i na dowolnym urządzeniu – niezależnie od tego, czy jest to biurko współpracownika, sala konferencyjna czy też biuro domowe.

Inhouse-Mobility dostępna w smartonie za pomocą IP-DECT lub WLAN.

Inhouse-Mobility dostępna w smartonie za pomocą IP-DECT lub WLAN.

Mobility inhouse – dostęp do funkcjonalności Mobility bez względu na miejsce pobytu

Pracownicy, którzy ze względu na specyfikę i organizację swojej pracy nie przebywają stale w jednym miejscu, potrzebują komunikacji mobilnej w obrębie całej firmy. Dotyczy to np.pracowników szpitali, hali produkcyjnych lub dużych magazynów. Jednym z możliwych rozwiązań jest smartfon z bezprzewodowym dostępem do internetu lub rozwiązanie IP-DECT w przypadku telefonii bezprzewodowej w obrębie budynku firmy. Technologia DECT zapewnia bezpieczną komunikację oraz stabilną wysoką jakość głosu. Stacje bazowe IPDECT podłączone są bezpośrednio do sieci budynku.System może być łatwo i szybko rozbudowany, ponieważ oddzielne okablowanienie jest konieczne. Dzięki funkcji multicell w stacji bazowej możliwe są roaming oraz automatyczna zmiana stacji bazowej podczas rozmowy bez jej  przerywania. Telefony DECT mogą pracować w systemie telefonicznym VoIP innovaphone PBX jako indywidualnenumery wewnętrzne lub równolegle do stacjonarnego telefonu IP.

Rozwiązania Unified Communications dla użytkowników mobilnych (myPBX mobile)

Dynamiczne procesy biznesowe oraz nieprzerwany dostęp do informacji stają się ważnymi aspektami dla nowoczesnych przedsiębiorstw. Aby rozwiązać problemy sprawnego i szybkiego komunikowania się pracownicy mobilni powinni zostać wyposażeni w najbardziej nowoczesne środki komunikacji. W ten sposób są oni wszędzie osiągalni i moją możliwość, nawet w trakcie podróży, elastycznego korzystania z różnorodnych aplikacji i funkcjonalności w celu optymalizacji przekazywania i odbioru informacji. Taka forma komunikacji możliwa jest w systemie telefonicznym VoIP innovaphone PBX dzięki integracji telefonii IP oraz Unified Communications.

Zawsze dostępny z aplikacją Mobility

Jednym z najważniejszych elementów współczesnego biznesu jest stały dostęp do informacji dzięki możliwości pozostawania ze sobą w kontakcie w czasie rzeczywistym bez względu na miejsce pobytu. Żadne połączenie telefoniczne nie powinno zostać bez odpowiedzi. innovaphone rozwiązanie Unified Communications zapewnia maksymalną osiągalność, szczególnie dla mobilnych pracowników sprzedaży i serwisu. Funkcjonalność Mobility od innovaphone łączy te dwa tak odległe od siebie do tej pory światy. Numer telefonu komórkowego przechowywany jest w systemie telefonicznym VoIP innovaphone PBX. Partnerzy biznesowi mają w ten sposób dostęp tylko do jednego numeru telefonu dla danego abonenta. Połączenia przychodzące są od tego momentu sygnalizowane równolegle również na telefonie komórkowym. Jeżeli pracownik jest zupełnie nieosiągalny, inny pracownik ma możliwość odebrania połączenia za pomocą funkcji Pick-up.

Numer wewnętrzny w centrali innovaphone PBX dla pracowników mobilnych

Funkcjonalności systemu telefonicznego VoIP innovaphone PBX są dostępne również dla pracowników mobilnych na ich telefonach komórkowych lub smartfonach. Pracownicy ci mają dostęp do pełnego katalogu telefonów firmy. Zgodnie z koncepcją innovaphone One – Number nawet w przypadku połączeń wykonywanych z telefonu komórkowego wyświetlany będzie centralny numer telefonu, a nie numer telefonu komórkowego. Zatrzymanie połączenia, nawiązywanie dalszych połączeń, przekierowywanie połączeń lub też przełączanie rozmówców –  każda z tych funkcji dostępna jest również w telefonie komórkowym. W ten sposób smartfon staje się mobilnym  rozszerzeniem systemu telefonicznego VoIP innovaphone PBX

Pracownicy mobilni dostępni pod centralnym numerem telefonu, z możliwością korzystania ze wszystkich funkcjonalności Unified Communications za pomocą telefonu komórkowego

Pracownicy mobilni dostępni pod centralnym numerem telefonu, z możliwością korzystania ze wszystkich funkcjonalności Unified Communications za pomocą telefonu komórkowego

Unified Communications bez granic – dzięki innovaphone Mobility

Użytkownicy smartfonów korzystają z niezależnej od platformy aplikacji Unified Communications Client myPBX. Dzięki temu mają oni dostęp do dodatkowych usług. Aktualizowanie informacji o stanie dostępności również w trakcie podróży ułatwia współpracę w zespole oraz szybkie podejmowanie decyzji. Ustawienie funkcji „Widoczny” ułatwia współpracownikom szybki kontakt z wybraną osobą. Oprócz tego pracownicy mają dostęp do wszystkich danych kontaktowych, jak również do szczegółowej historii połączeń dlapołączeń przychodzących i wychodzących.