Małe przedsiębiorstwa

Bezproblemowa współpraca telefonii IP oraz rozwiązań Unified Communications

Doskonałe wprowadzenie do świata nowej ujednoliconej komunikacji – Unified Communications– zapewnia Webclient Client myPBX – ujednolicony interfejs do zarządzania telefonią IP oraz wszystkimi elementami Unified Communications. W ramach jednego interfejsu i tych samych danych kontaktowych możliwa jest obsługa aplikacji czat, Collaboration oraz Video jak również zarządzanie połączeniami telefonicznymi, ich wstrzymywanie, przełączanie oraz przekierowywanie. Użytkownicy pozostają ze sobą w ciągłym kontakcie za pomocą różnych narzędzi komunikacyjnych bez konieczności brania udziału w czasochłonnych i kosztownych szkoleniach.

Miejsce pracy dostosowane do indywidualnych potrzeb

Telefony IP są częścią systemu telefonicznego VoIP innovaphone PBX i przeznaczone są do wielostronnego zastosowania – oferta nasza obejmuje telefony stacjonarne oraz mobilne, które wyposażone zostały w różnorodne funkcje, od prostych do bardziej złożonych. Ofertę naszą uzupełniają różnorodne aplikacje, które w każdym momencie mogą zostać zainstalowane w centrali VoIP innovaphone PBX. Integracja do systemu VoIP obejmuje również urządzenia analogowe, nieprzystosowane do VoIP. Dla każdej firmy, bez względu na jej wielkość, opracowany zostanie indywidualny scenariusz wdrożenia innovaphone PBX, zawsze dostosowany do indywidualnych potrzeb, bez zbędnych elementów. Wszystkie funkcje telefonii IP oraz rozwiązania Unified Communications dostępne są dla firm każdej wielkości – w instalacjach różnych rozmiarów dostępne są zawsze te same funkcjonalności.

Nieograniczony dostęp do wszystkich funkcji w różnych lokalizacjach oraz wykorzystanie Smartphones

Integracja biur domowych i pracowników mobilnych do systemu komunikacji jest również dużym wyzwaniem dla małych i średnich przedsiębiorstw. Telefonia IP i rozwiązanie Unified Communications od innovaphone zapewniają pełną funkcjonalność systemu nawet w przypadku najmniejszych instalacji, wewnątrz firmy jak również poza nią. Funkcjonowanie całego systemu w niewielkich instalacjach nie jest ograniczone do jednego oddziału lub jednej lokalizacji firmy. Integracja biur domowych do systemu przebiega sprawnie i nie sprawia większych problemów. Z zalet telefonii IP oraz Unified Communications korzystają również użytkownicy mobilni, którzy są w pełni zintegrowani z systemem. Dzięki aplikacjom myPBX mobile lub innovaphone myPBX for Android oraz koncepcji One Number użytkownicy mobilni osiągalni są zawsze pod tym samym numerem telefonu. Unified Communications Client myPBX zapewnia komfort korzystania ze wszystkich aplikacji i funkcji bez względu na miejsce pobytu.

Zapraszamy do zapoznania się z różnorodnymi rozwiązaniami komunikacyjnymi firmy innovaphone. Z przyjemnością udzielimy informacji o wielu różnych narzędziach komunikacyjnych od innovaphone oraz możliwościach ich zastosowania w praktyce. Zapraszamy do działu Telefonia IP oraz Unified Communications.

Telefonia IP i rozwiązanie Unified Communications dla mniejszych instalacji wraz z pełną gamą funkcjonalności, konsolą operatora, Mobility oraz integracją biura domowego.

Telefonia IP i rozwiązanie Unified Communications dla mniejszych instalacji wraz z pełną gamą funkcjonalności, konsolą operatora, Mobility oraz integracją biura domowego.

Ochrona inwestycji we wszystkich komponentach telefonii

Nawet najmniejsze inwestycje mogą zostać ponownie w pełni wykorzystane w przypadku rozbudowy infrastruktury komunikacyjnej w firmie. Wszystkie w przeszłości zakupione komponenty innovaphone PBX zostaną zintegrowane w nowej rozbudowanej instalacji. Na przykład bramki VoIP innovaphone są ze sobą kompatybilne i dostosowane do pracy w kompleksowych systemach. Bezproblemowo przebiega również integracja telefonów IP, komponentów oprogramowania oraz licencji z nowymi, zmodyfikowanymi instalacjami. Perspektywiczna ochrona inwestycji w Twojej firmie.

Telefonia IP oraz rozwiązania Unified Communications dla małych przedsiębiorstw

Małe i średnie przedsiębiorstwa potrzebują optymalnego rozwiązania z zakresu telefonii IP i Unified Communications, którego wdrożenie przebiega sprawnie i nie jest czasochłonne, które jest łatwe w obsłudze oraz utrzymaniu i jednocześnie ekonomiczne. Firmy te posiadają do dyspozycji zazwyczaj mniej zasobów IT oraz mniejszy budżet niż ich więksi konkurenci, dlatego też potrzebują one elastyczny system komunikacyjny IP oraz inteligentne funkcje z dziedziny ujednoliconej komunikacji (Unified Communications), aby sprostać konkurencji. Małe i średnie przedsiębiorstwa nie muszą rezygnować z infrastruktury komunikacyjnej oraz instalacji przeznaczonych wcześniej tylko dla dużych firm. innovaphone AG oferuje na bazie innovaphone PBX dojrzały technicznie system telefonii VoIP dla środowiska biznesowego, który idealnie dostosowuje się do przedsiębiorstw każdej wielkości, którego funkcjonalności i elementy telefonii IP i Unified Communications są praktycznie bez większych ograniczeń indywidualnie skalowalne. 

Rozwiązanie innovaphone obejmuje wszystkie obszary z dziedziny telefonii IP oraz Unified Communications. Wszystkie nasze urządzenia oraz aplikacje bazują na tym samym systemie operacyjnym, co znacznie ułatwia ich obsługę oraz administrację. Bezproblemowa integracja wszystkich komponentów innovaphone PBX gwarantuje kompatybilność, atrakcyjne ceny sprzętu oraz skrócenie czasu szkoleń do minimum – to tylko niektóre z wielu różnorodnych korzyści płynnących z instalacji rozwiązań telefonii IP oraz Unified Communications od innovaphone. Podstawę całego rozwiązania komunikacyjnego tworzą bramki VoIP innovaphone, na których instalowane są poszczególne elementy rozwiązania, dodatkowy serwer nie jest więc wymagany.

Unified Communications w Twojej firmie – bez serwera

Każde miejsce pracy oparte na systemie telefonicznym VoIP innovaphone PBX może zostać w każdej chwili bez użycia serwera przekształcone w komfortowe stanowisko pracy, w pełni wyposażone w funkcjonalności Unified Communications. Poszczególne aplikacje rozwiązania Unified Communications od innovaphone są licencjonowane i instalowane na danego użytkownika, wg aktualnego zapotrzebowania w firmie. Dzięki temu możliwe jest indywidualne zestawienie wybranych funkcjonalności nawet w przypadku małych instalacji. Konferencje telefoniczne, videotelefonia, Collaboration (współpraca wirtualna), czat, zarządzanie statusem dostępności oraz jeszcze wiele różnych funkcjonalności i aplikacji dostępnych jest nawet w pierwszych niewielkich instalacjach, które umożliwiają efektywną pracę w rozwijających się zespołach.