Rozwiązania dla Biznesu
Innovaphone

Podstawowymi elementami współczesnego biznesu, które wywierają wpływ na czynniki decydujące o konkurencyjności oraz kluczowe wymagania w stosunku do nowoczesnych systemówkomunikacyjnych i telefonicznych to efektywność pracy oraz zunifikowana komunikacja w czasie rzeczywistym nie wymagająca dużych nakładów finansowych. Dzięki rozwiązaniom innovaphone z dziedziny nowoczesnej telefonii IP oraz Unified Communicationswzbogacisz swoje możliwości komunikacyjne i zrobisz pierwszy krok w kierunku sprawnego zarządzania infrastrukturą komunikacyjną w Twojej firmie.

Każdy pracownik korzysta zazwyczaj z kilku systemówkomunikacyjnych, pod którymi jest dostępny, takimi jak: telefonstacjonarny IP, telefon komórkowy, komputer, laptop lub tablet.Telefonia IP i rozwiązania z dziedziny Unified Communicationsinnovaphone zapewnią w każdej sytuacji błyskawiczną wymianęinformacji w firmie, ze wszystkimi współpracownikami i partnerami handlowymi.

One-Number-Solutions, integracja istniejącego systemu, wirtualizacja – systemy telefonii IP innovaphone są tak zaprojektowane, aby dostosowywały się elastycznie do indywidualnych potrzeb klientów, jednocześnie bez utraty jakości w odniesieniu do wymagań ze strony rozwiązań Unified Communications oraz telefonii IP.  Proces ten możliwy jest dzięki otwartej i nieskończenie skalowalnejarchitektury systemowej w naszych rozwiązaniach sprzętowych i programowych.

Migracja do ALL IP

W całej Europie obserwujemy obecnie zmianę sieci analogowych lub łączy ISDN na Protokół Internetowy (IP). W niektórych krajach zmiana ta przeprowadzona została już prawie wszędzie. Nieważne czy dotyczy to telefonii, telewizji, wideo czy też telefonii komórkowej: Wkrótce w całej Europie wszystkie kanały komunikacji obsługiwane będą wyłącznie za pośrednictwem Protokołu Internetowego – stąd nazwa „All IP”. Standaryzacja technologii transmisji oznacza zarówno dla klientów biznesowych, jak i dla użytkowników prywatnych duże szanse.

Użytkownicy mobilni

Dynamiczne procesy biznesowe oraz nieprzerwany dostęp do informacji stają się ważnymi aspektami dla nowoczesnych przedsiębiorstw. Aby rozwiązać problemy sprawnego i szybkiego komunikowania się pracownicy mobilni powinni zostać wyposażeni w najbardziej nowoczesne środki komunikacji. W ten sposób są oni wszędzie osiągalni i moją możliwość, nawet w trakcie podróży, elastycznego korzystania z różnorodnych aplikacji i funkcjonalności w celu optymalizacji przekazywania i odbioru informacji.

Call Center i centrale telefoniczne

W każdej firmie znajduje się co najmniej jeden dział, który spełnia funkcję Call Center – dotyczy to przede wszystkim obsługi serwisowej, hotline, kampanii marketingowych, centrali telefonicznych oraz zespołu sprzedaży. W celu stworzenia profesjonalnej obsługi call center wystarczy dokonać odpowiedniej konfiguracji systemu telefonicznego VoIP innovaphone PBX.

Małe przedsiębiorstwa

Małe i średnie przedsiębiorstwa potrzebują optymalnego rozwiązania z zakresu telefonii IP i Unified Communications, którego wdrożenie przebiega sprawnie i nie jest czasochłonne, które jest łatwe w obsłudze oraz utrzymaniu i jednocześnie ekonomiczne. Firmy te posiadają do dyspozycji zazwyczaj mniej zasobów IT oraz mniejszy budżet niż ich więksi konkurenci, dlatego też potrzebują one elastyczny system komunikacyjny IP oraz inteligentne funkcje z dziedziny ujednoliconej komunikacji (Unified Communications), aby sprostać konkurencji. innovaphone AG oferuje na bazie innovaphone PBX dojrzały technicznie system telefonii VoIP dla środowiska biznesowego, który idealnie dostosowuje się do przedsiębiorstw każdej wielkości, którego funkcjonalności i elementy telefonii IP i Unified Communications są praktycznie bez większych ograniczeń indywidualnie skalowalne.

Średnie przedsiębiorstwa

Małe i średnie przedsiębiorstwa potrzebują optymalnegorozwiązania z zakresu telefonii IP i Unified Communications, którego wdrożenie przebiega sprawnie i nie jest czasochłonne, które jestłatwe w obsłudze oraz utrzymaniu i jednocześnie ekonomiczne.Firmy te posiadają do dyspozycji zazwyczaj mniej zasobów IT orazmniejszy budżet niż ich więksi konkurenci, dlatego też potrzebują one elastyczny system komunikacyjny IP oraz inteligentne funkcje z dziedziny ujednoliconej komunikacji (Unified Communications), aby sprostać konkurencji. innovaphone AG oferuje na bazieinnovaphone PBX dojrzały technicznie system telefonii VoIP dla środowiska biznesowego, który idealnie dostosowuje się doprzedsiębiorstw każdej wielkości, którego funkcjonalności i elementy telefonii IP i Unified Communications są praktycznie bez większych ograniczeń indywidualnie skalowalne.

Duże przedsiębiorstwa

Duże przedsiębiorstwa oraz firmy z oddziałami wymagają optymalnych rozwiązań z dziedziny telefonii IP oraz Unified Communications, które w każdej sytuacji dostosują się elastycznie do wymagań oraz potrzeb klienta, do zmian w infrastrukturze komunikacyjnej w firmie oraz umożliwiające uproszczone procesy administracyjne. Wszystkie te funkcje dostępne są w systemie telefonicznym VoIP innovaphone PBX.